NE ARARSAN VAR

30 Mart 2010 Salı

ÇİKOLATA SOSLU TAVUK GÖĞSÜ




Geçenlerde annemlerde eski videoları izledik.Videonun birinde tavuk göğsü yediğimizi görünce hepimizin canı istedi.Dayanamadım hemen bilgisayarı açıp portakal ağacından daha önce denediğim ve memnun kaldığım tavuk göğsü tarifini buldum ve hemen yaptım.Çok güzel olmuştu hemen tükendi fotoğraflamayı unutmuşum son anda kurtardığım kısmını çekebildim:)

MALZEMELER


150 gr. margarin
1 su bardağı un
1 kaşık nişasta
1,5 su bardağı şeker
1 paket vanilin
1 litre süt

YAPILIŞI

Orta boy tencerede yağı eritin.
Un ve nişastayı yağa ekleyip biraz kavurun.
Sonra kalan malzemeleri de ekleyip yoğun bir kıvama gelinceye kadar karıştırarak pişirin.
Ateşten alıp mikser ile birkaç dakika karıştırın.Ben üzerine çikolata sosu da döktüm.Geniş bir borcam'a yayıp, buzdolabında soğutun.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder