NE ARARSAN VAR

1 Şubat 2012 Çarşamba

GÖRSEL ŞÖLEN:)BORAN TARİFİ

LAHANA SARMASI,BORAN,EV YAPIMI KÖZ BİBER


Lahana sarmasını bilmeyen yoktur tarif vermiyorum.
Közlenmiş biber tarifini bir ara detaylı bir şekilde yazacağım.
Boran:
Ispanağı ayıklayın ve sirkeli suda bekletin ben 3-4 kere suyunu değiştiriyorum.Daha sonra haşlayın ve süzgece koyun.Suyu iyice süzülecek..Daha sonra ıspanakları elinizle sıkıp suyu kalmışsa süzdürün.ufak ufak doğrayın.Bir kabın içerisinde sarımsaklı yoğurt hazırlayıp içerisine ıspanağı karıştırın göz kararı olacak yoğurdu ne çok ne az olsun resimdeki şekilde ideal kararı..İçine tercihe göre taze nane,maydanoz,dereotu(ben hepsini katıyorum) ekleyin.Boranımız servise hazır.İsterseniz benim gibi bir gece önceden haşlayıp dolapta kapaklı bir kapta muhafaza edip ertesi gün yoğurtla ve diğer malzemelerle buluşturabilirsiniz..1 gece önceden yapınca suyunu salabiliyor hoş olmuyor.Benden size tavsiye..Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder