NE ARARSAN VAR

20 Nisan 2010 Salı

KAYINPEDERİMİN TAVLA PASTASI:)




Kayınpederim tam bir tavla tutkunu.Gününün yarısını arkadaşlarıyla tavla oynamakla geçiriyor.Doğumgünü için pasta hazırlığına giriştiğimde aklıma ilk gelen şey tavla temalı bir pastaydı ve güzel de oldu.En önemlisi onun beğenmesiydi çok beğendi ve tabiki ben de çok mutlu oldum.


Pandispanyası:sitemde tarifini de yazdığım 3 kata ayrılabilen kakaolu pandispanya.
İç kreması için : kardeşimin doğumgünü pastasında kullandığım mustan hazırlamak istedim ama bitter çikolata yerine beyaz çikolata kullandım.
Aynı şekilde yaptım ama nedense yağ gibi parça parça bir krema oldu.Nedenini anlayamadım.
İçine: muz ve file fıstık koydum.
Üzerine: bitter çikolatalı ganaj yaptım.

Pandispanyayı 1 gün önceden yaptım.Ertesi gün kreması ve üstünü kaplayıp dolaba kaldırdım 2 saat sonra süsledim.Burdan tekrardan babacığımın doğumgününü kutluyor nice yaşlar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder